یاس دانلود

سامانه طراحی یاس دانلود

طراحی قالب سایت و وبلاگ

طراحی بنر و لوگو

کدنویسی قالب

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

فروش قالب اختصصاصی

سامانه طراحی لوگو

در نگاه کـسـی کـه پـرواز را نمیـفـهمـد ، هـرچـه بـیشـتر اوج بگـیری کـوچـکتـر خـواهـی شـد !

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

با امکانات یک سایت واقعی

کار خود را به افراد متخص بسپارید...

تیم طراحی با تجربه و حرفه ای
گروه هایپرتمپ همیشه در تلاش بوده است که تمامی خدمات خود را چه رایگان و چه با هزینه به بهترین کیفیت طراحی کند که ملزومه این کیفیت نیاز به طراح های حرفه و با تجربه دارد . کیفیت ما همیشه تضمین شده است و این نظر تمامی مشتریان عزیزمان میباشد .
قیمت مناسب در اوج کیفیت
امروزه تموم برند ها و شرکت ها و اشخصاص در سفارشاتی که میدهند دو نکته مهم رو در نظر میگرند و براشون مهم میباشد که کاری رو که سفارش میدن در اوج کیفیت قیمت مناسب و معقولی را دادشته باشید و حال هایپر تمپ میکوشد در اوج کیفیت قیمت های ارزان و مناسبی رو برای شما در نر بگیرد.
تبـــــلـــــیــــغات
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
دانلود مجموعه آهنگ های منتخب رضا صادقی / بیوگرافی و عکس ها

 

 

رضا صادقی با خانم ایرانی ای که ساکن آلمان بوده است در تاریخ بیستم بهمن سال 1390 عقد کرده و یک سال بعد هم ازدواج کرده اند . این زوج دو سال بعد یعنی بهمن 92 صاحب دختری به نام تیارا می شوند . صادقی که جزو 5 خواننده محبوب پاپ در ایران می باشد به زبان عربی و انگلیسی هم تسلط دارد.

 

رضا صادقی در دوران طفولیت به بیماری ساده‌ای مبتلا شد که در تنها درمانگاه شهر حضور میابد و بدلیل اشتباه دکتر و تزریق اشتباه در نخاع کلیه اعضای بدن وی فلج می شود که در طی زمان تمام بدن وی مداوا شد و فقط در قسمت زانوهای پایش ضعفی ایجاد شد.

 

رضا صادقی اولین ساخته حرفه ای خود را در سال 1371 ارائه داد که راز عشق نام داشت و یک سال بعد هم آلبومی به همین نام ساخت . صادقی بعد از این همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد که حاصل آن آلبوم های گل لاله، رویای شیرین و مستانه و دیوانه بود . او بعد از آلبوم گل لاله برای پیشرفت بیشتر همکاری خود را با گروه کیمیا قطع می کند و به تهران می آید.

 

علاقه رضا صادقی به هنرمندانی همچون چشم آذر و بابک بیات کارهایش را تحت تاثیر این هنرمندان قرار داد. رضا صادقی تا به امروز بیشتر از 100 تک آهنگ و بیش از 20 آلبوم تولید کرده است. یکی از عادت های او علاقه خاصش به رنگ مشکی می باشد که به مشکی پوش هم معروف میباشد او از سال 1372 تا به حال مشکی به تن می کند . شروع شهرتش به ترانه مشکی رنگ عشقه که در آلبوم مشکی رنگ عشقه خوانده بود بر می‌گردد. سپس آلبوم وایسا دنیا را بصورت رسمی در سال ۸۵ منتشر کرد که باعث موج عظیمی از محبوبیت ها شد. ترانه وایسا دنیا که اولین ترک این آلبوم بود با ترانه سرایی و آهنگسازی رضا صادقی و تنظیم سیروان خسروی در نظر سنجی شبکه من و تو و در بخش ترانه‌های ماندگار رتبه ۲۸ را بدست آورد که بالاترین رتبه در میان خواننده‌ گان داخل ایران بود.

 

رضا صادقی خواننده ایرانی

 

 

صادقی اکثر ترانه ها و آهنگ سازی کارهایش را خود عهده دار بوده است و در اشعار بندری اش از سروده‌ های ابراهیم منصفی و محمد علی قویدل استفاده کرده است . رضا صادقی فردی مذهبی است و از گفتن این مسئله ترسی ندارد و بارها از حضورش در مراسمات مذهبی صحبت کرده است ولی با بسیاری از مسائل سیاسی داخل ایران بصورت اعتراضی برخورد میکند و مستقیما از استاد محمد رضا شجریان به تعریف و تمجید پرداخت و وی را ستون تخت و جمشید فرهنگ و هنر کشور میداند. او هر سال در زمان عزاداری محرم خود را به بندرعباس می‌رساند و مانند سال‌های پیش از شهرتش به سبک سنتی جنوبی ها نوحه‌خوانی می‌کند.

 

لیست آلبوم های رضا صادقی

 

» دیگه مشکی نمی پوشم  » عاشقم  » همین  » من و ما  » فقط گوش کن  » یک جرعه باران » پرچم مشکی  » دلم برات میسوزه  » پیرهن مشکی  » وایسا دنیا  » چقدر سخته  » سلام آقا  » یکی بود یکی نبود  » مستانه و دیوانه  » رویای شیرین  » 10 ثانیه  » عاشقم من  » حکایت مشکی پوش  » مشکی رنگ عشقه  » کما  » کلاغ قاقاری  » بندر قدیم  » گل لاله

 

مصاحبه با رضا صادقی

 

نقص عضو شما شايعات زيادي را درست كرده اينكه در يك تصادف همسر و فرزندتان را از دست داده‌ايد و خودتان هم به اين خاطر فلج شده‌ايد و لباس مشكي را هم به اين دليل به تن مي‌كنيد و…

بعضي از شايعات براي افرادي كه سرزبان‌ها هستند پيش‌ مي‌آيد و مهم هم نيست بالاخره كم‌كم از بين مي‌رود. اتفاقا چند روز پيش به يكي از دوستانم گفتم كه قبر اين زن و بچه‌ها كجاست تا پنج‌شنبه و جمعه‌ها به آن جا بروم (مي‌خندد) . وقتي يك سال و نيمه بودم، تب شديدي كردم و اشتباها به من پني‌سيلين تزريق كردند، از آن پس زانوهايم مشكل پيدا كرد.

 

 چطور شد كه به رنگ مشكي علاقه پيدا كرديد؟

مشكي براي من بنا به دلايل خيلي زيادي يك اعتقاد است. پارچه‌اي كه روي خانه خدا كشيده شده مشكي است، شب‌قدر در تاريكي شب بوده كه به پيامبر قرآن نازل شده همين‌طور ازدواج در شب صورت مي‌گيرد و خيلي اتفاقات قشنگ ديگر.

 

آدم دلگير و غصه‌داري هستيد از غصه‌هايتان بگوييد؟

غصه‌هايم كشنده نيستند. غصه، بي‌عشقي است من هميشه در جست‌وجوي يك عشق افسانه‌اي هستم.

 

موسيقي شاد را دوست داريد يا غمگين را؟

بستگي به تعريفي دارد كه از شاد و غمگين مي‌شود و بستگي به روحياتم دارد. اكثر مواقع سعي مي‌كنم موسيقي لايت گوش كنم چون به روحم آرامش مي‌دهد. اما وقتي در جمع هستم دوست دارم موسيقي اكتيو بشنوم.

 

خودتان بيشتر صداي كدام خواننده را گوش مي‌كنيد؟

من بيشتر موسيقي كلاسيك گوش مي‌دهم، اما بعضي از كارهاي اصفهاني را دوست دارم و گوش مي‌دهم.

 

به ورزش علاقه‌مند هستيد؟

قبلا با ويلچر بسكتبال بازي مي‌كردم. بعضي وقت‌ها هم ورزش‌هاي قدرتي انجام مي‌دهم.

 

پرسپوليسي هم كه هستيد؟

آره. اما با اينكه پرسپوليسي سرسختي هستم و تعصب زيادي به اين تيم دارم، امير قلعه نوعي را خيلي دوست دارم. او مرد محترمي است آرزوي موفقيت برايش دارم.

 

از بازي كدام بازيگرها لذت مي‌بريد؟

محمدرضا فروتن، نيكي كريمي، امين حيايي، اكبرعبدي را اسطوره بازيگري امين تارخ وقار بازيگري و استاد عزت‌ا… انتظامي را هم پدر بازيگري ايران مي‌دانم.

 

ويژگي شخصيت رضا صادقي؟

خيلي حساس و زود رنجم با كوچكترين چيز خوشحال مي‌شوم و با كوچكترين چيز هم ناراحت.

 

شده موقع اجراي كنسرت اشتباه كنيد؟

بله زماني كه مردم لطف مي‌كنند و با من مي‌خوانند جو مرا مي‌گيرد و يادم مي‌رود كه خودم بايد بخوانم.

 

كي متوجه شديد مي‌توانيد بخوانيد؟

چون پدرم مدرس قرآن بودند و تلاوت قرآن مي‌كردند من هم قرآن مي‌خواندم و جرقه از همانجا به سراغم آمد.

 

چند سالتان بود كه فهميديد استعداد اين كار را داريد؟

كلاس چهارم ابتدايي بودم.

 

اگر قرار باشد غير از بندرعباس و تهران جاي ديگري زندگي كنيد، كجا را انتخاب مي‌كنيد؟

در ايران يقينا اصفهان و اگر روزي احساس كنم نياز به دلتنگي‌هاي بزرگ دارم براي زندگي كردن به فرانسه مي‌روم.

 

كدام روز هفته را بيشتر از روزهاي ديگر دوست داريد؟

پنج‌شنبه

 

پنج‌شنبه مشكي است؟

آره.

 

جمعه هم مشكي است؟

آره ولي رو‌به سفيدي است.

 

دوست داريد با كدام خواننده روي سن بخوانيد؟

خيلي دوست دارم با محمد اصفهاني، عليرضا عصار و شادمهر عقيلي بخوانم.

 

ختم كلام؟

در آخر مي‌خواهم از دوستان خوبم كه خيلي در كارها مرا كمك مي‌كنند تشكر كنم، از هومن البرز رضا بهرامي‌زاد، پيمان عيسي‌زاده و احمد كاردان‌پور؛ در ضمن از زحمات آقاي حسين‌خاني مديريت شركت ايران گام كه واقعا مرا حمايت كردند و مثل يك برادر بزرگ پشت من بودند و هستند تشكر مي‌كنم.

 

 

منتخبی از آثار رضا صادقی

 

 آلبوم عاشقم

آلبوم عاشقم

 

با اجازه خدا

حس خوب

مرد قصه ها

 

 

آلبوم فقط گوش کن

آلبوم فقط گوش کن

 

غرور

ندارمت

عاشق شدم

 

 

آلبوم پیرهن مشکی

آلبوم پیرهن مشکی

 

پیرهن مشکی

حرف آخر

تمنا

 

 

آلبوم وایسا دنیا

آلبوم وایسا دنیا

 

کم نشو

نرو

وایسا دنیا

 

 

آلبوم چقدر سخته

آلبوم چقدر سخته

 

خودش بود

رویای دریا

به تو مدیونم

 

 

رویای شیرین

آلبوم رویای شیرین

 

بندر

کاشکی بودی

دنبال یار

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مراحل سفارش
مشاهده راهنما سفارش
مشاهده نمونه کارها
مشاهده نظرات مشتریان
مشاهده تعرفه ها
مطالعه قوانین
ارسال سفارش
پرداخت هزینه و تحویل
نام مشتری : تست نام
سایت : www.test.ir
سفارش : تست نوع سفارش
نظر : تست نظر تست تست تست تست
نام مشتری : تست نام
سایت : www.test.ir
سفارش : تست نوع سفارش
نظر : تست نظر تست تست تست تست